22.4

Helgen gick allt för snabbt, har inte det minsta lust att återgå till skolan imorgon.
På fredag åkte jag och Anton in till Åbå på bio och kollade Hunger games. Den var okej.
På lördag kom Jessika övernatt till oss. På dagen gick vi på Hullut päivät i stocka och försökte fynda lite. Efter vi handlat färdigt gjorde vi ett besök hos pappa på hemvägen. Vi kollade på babycall me Noomi Rapace innan vi gick och la oss, och dippade lite grönsaker.
Idag har jag gjort lite skolarbeten, varit till Mylly och Ikea med Anton och spelat lite sällskapsspel med Jessika på förmiddagen inna hon åkte hem tillbaka.

Fuengirola 11-18.4

Denna vecka har jag tillbringat i spanien med Anton,Mamma,Roger,Simon och hans flickvän Jenna. Vi bodde på ett jätte fint hotell som heter Fuengirola Beach som låg mellan köpcentret Miramar och Castillo Sohail.
Första dagen gjorde jag, Anton, mamma och Roger en utflykt med deras hyrbil till Selwo zoo i Estepona. Det var ganska dyrt inträde (25euro) men gjorde inte så mycket då allt annat som mat och dryck var så billigt. Vi besökte även lördags och tisdagsmarknaden.Själv köpte jag bara lite lösgodis, men Anton fyndade några saker.
Nedanom bild på mig och Anton på Malaga flygplats i väntan på vårt baggage.

Påsk

Igår började vi påskfirandet med en långpromenad med Milo för att hämta hem lite videkissor till mina gula tulpanbuketter. På kvällen fick vi middagsgäster; Antons mamma, pappa, brorsa och hans flickvän. Vi hade kockat hela dagen och fick till en rätt så god middag som bestod av hjortstek, ugnslax, klyftpotatis och kallbord med sallader, ägg, sill och lax etc. När de åkte hem hade jag och Anton båda fått huvudvärk av vinet, så vi såg på tv en stund och gick sen o la oss och sova.
viden

Dhw och glass

Desperate housewives och ben och jerrys glass på sängen är en toppen start på dagen!!