första december

idag började min dag väldigt dåligt.När jag skulle ta bilen och åka iväg till skolan så visade det sig att den hade för lite bensin i för att starta över huvudtaget, så jag fick ta bussen och blev sen. När jag sen satt på bussen ringde min chef mig och berättade att det troligtvis är för sent för mig att lämna in mitt skattekort,så de kommer dra 60% av min lön.... jätte roligt såhär vid juletider när pengarna behövs. Jag skall iallafall imorgonbitti efter ett skattekort och föra det direkt till bokföraren ifall jag skulle få det fixat.
Nu på kvällen har jag varit barnvakt till klara 3år. Hon är alltid så rolig. När vi lekte butik idag och hon jobbade i kassan frågade jag henne som kund om hon hade några djur till salu. "joo.o en mus och en jultomte" svarade hon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0