Slutarbetet genomfört

igår va stressigaste dagen på länge! Dagen före jag skulle genomföra mitt slutarbete satt jag hemma med ett ofärdigt manus som jag arbetade flitigt på, tills jag skulle ta en liten paus i arbetet och råkade låsa ut mej det vill säga..Både jag o A befinner oss utanför vår lägenhet utan hemnyckel. Vi åker iväg till Åbo för att träffa antons mamma som har vår reservnyckel, och därefter åker vi hem igen för att öppna dörren.. Då visar det sig vara fel nyckel hon gett oss. Vi får ringa vaktmästaren som kommer och öppna vår dörr samt tog 30 euro betalt för det.
Idag åkte jag iallafall iväg till åbo med ett färdigt manus för att utföra mitt slutarbete som gick väldigt bra, fick även väldigt bra feedback.
Nu sitter jag hemma med flunssa, troligtvis bihåleinflammation och väntar på lite mat. Blir till att öppna en flaska australienskt vitt senare ikväll med ostbrickan för att fira lite. Nu kan jullovet börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0