utmattad

Känner mig totalt utmattad efter denna vecka. Dels för allt tråkigt som hände förra helgen och dels för att jag haft en tung vecka i skolan med slutspurten på forskningsarbetet jag jobbat med.Men nu är forskningsarbetet avklarat och nästa vecka är det presentation av arbetet som avslutning av studiehelheten organisation och ledning.
Har fortfarande svårt att förstå at det som hände förra helgen verkligen hände, tänker fortfarande att sådant bara händer andra människor och på film. Anton har sagt att han skall bli absolutist och händanefter dricka coca-cola istället. Känns skönt att vi båda två anmält oss till skärgårdssitzen som icke-alkoholdrickande.
Imorgon kommer pappa efer Saku som vi vaktat då han semestrat i Budapest. Skall bli skönt och få hem Milo.
Något som ständigt snurrar på i mitt huvud sedan förra helgen är även hur vi skall få ihop alla pengar vi kommer behöva extra i framtiden. Håller stenkoll på jobberbjudanden som kunde passa ihop med mina skoltider.
Skall nu titta på en film innan läggdax så jag får ngt annat tänka på en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0