18.9

Idag var jag på slutarbetsseminarium för att få lite information och inspiration till att sätta igång med mitt slutarbete. Har faktiskt satt igång och leta fram material under kvällen, som kan vara till nytta för mitt arbete.
Vi kom just hem från vår kvällspromenad med Milo , och jag är ganska förrbannad för stunden. Detta är andra gången vår grannes dalmatiner flyger på oss för att ägaren inte förstår att ha den kopplad. Kunde ha slutat riktigt illa om inte anton hade lyft upp Milo i luften precis innan den attackerade. Förra gången bet den Anton ordentligt i armen.Varför har man inte sin hund kopplad i ett höghusområde där det finns massor av hundar, om man vet att den flyger på andra hundar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0